South AfricaHow Corruption is Plundering the Country
President Jacob Zuma's term in office (2009-2018) saw South Africa's institutions plagued by corruption. Eight years after the revelation of the scandal and in the run-up to the presidential election, where does the country stand? A focus on “state capture’ and its consequences for the people of South Africa.