The Black AngelsLa Route du Rock 2023
Taking their name from a Velvet Underground deep cut, The Black Angels have updated psych rock for our disillusioned era. 2022 album Wilderness of Mirrors twists guitar sounds into new shapes, confronting global social and political unrest with dark, droning euphoria.