Dry CleaningLa Route du Rock 2023
Dry Cleaning's second album Stumpwork lets the light in after the dry deadpan post-punk of their debut. Vocalist Florence Shaw's delivery explores new juxtapositions and new emotions, showing the group can be fun and yet deadly serious, angular and opaque but always generous while sifting through the surreal humour of the everyday.