The Brian Jonestown MassacreLa Route du Rock 2023
The Brian Jonestown Massacre enter their fourth decade with frontman Anton Newcombe's uncompromising vision and focus undiminished and as creatively fertile as ever, all on display on latest album The Future is Your Past. For newcomers, the band works as a vehicle for Newcombe's obession with 60s rock, 90s shoegaze and all the best bits in between, somehow remaining an original and singular vision of one man's love for music.