King Gizzard & The Lizard WizardLa Route du Rock 2023
How many albums have they released this year? Probably three more by the time you read this. King Gizzard & the Lizard Wizard have built a rapid fan following across the globe over the past few years for their legendary live shows, their jawdropping prolificacy - and their stubborn refusal to be tied down. From mutant funk to facemelting garage psych, from ambient jams to thrash metal, the 'Gizz has tackled them all with their trademark freewheeling nonchalance.