The Frankfurt Book Fair75 Years of Free Expression
Germany's financial capital has hosted the world's most important book fair every autumn for 75 years. A meeting place for international publishers, a place of artistic expression and controversy, the book fair began in city still in ruins after the war. This is the story of a major event in the world of literature where the prestigious Peace Price of the German Book Trade 2023 will be awarded to acclaimed British author Salman Rushdie.