Tolkien: The True Story of the Rings
J.R.R Tolkien’s fantasy novels hold a unique place in twentieth century English literature and are much loved by readers the world over. This documentary explores the real places in England and elsewhere that provided inspiration for Tolkien to create the world of Middle Earth in The Hobbit and The Lord of the Rings.