Voice 2023 - Queen Elisabeth CompetitionLaureates concert
The Laureates concert at Brussels' Palais des Beaux-Arts is the undoubted highlight of the legendary Queen Elisabeth competition. This year, Taehan Kim took the top prize after impressing the judges with his stunning baritone. Second prize went to American contralto Jasmin White and third prize went to soprano Julia Muzychenko-Greenhalgh from Saint Petersburg.