The Hu
Ready for a thrash party? Fresh off the back of their 2022 album Electrified Brain, Municipal Waste bring the noise to Hellfest 2023. Don't expect them to take themselves too seriously, but do expect songs about parties, mutants and- of course- thrash metal.