DVNEHellfest 2023
Scottish five-piece DVNE meld post-metal with prog and add a dash of sci-fi lore. Their 2021 album Etemen Ænka turned heads with its exciting use of dynamics and enormous riffs, one minute gliding through pristine space, the other churning through the dust.