The Hu
Mixing visual art with a harrowing intensity, live performances from Belgian post-doomers Amenra are renowned for being unmissable events. The band have been grinding souls to dust with their spiritual dirges since 1999, so while their last album De Doorn (The Thorn) brought some ambient relief into the mix, it has only served to widen their scope for delivering catharsis.