Young Euro Classic 2023Orchestra of the Estonian Academy of Music and Theatre
These leading lights of Estonian music education first made their debut at the Young Euro Classic 20 years ago. This year, the ensemble is once again showcasing the full diversity of its country's musical scene, with works by established composers such as Arvo Pärt and Eduard Tubin, as well as rising star Alisson Kruusmaa.