True or false?Enlarging the EU... isn't it big enough already?
For 27 countries across the continent of Europe, from Portugal to Poland, Finland to Greece, each with their own character and concerns, to come together to make decisions is no easy feat. Which makes some of the EU’s member states reluctant to expand the bloc – even if there are six countries from the Western Balkans currently waiting to join the club. So what’s the debate and what’s at stake?