True or false?European culture doesn't exist
Europe is the fruit of a process that began some 2,500 years ago with the Greeks, and then the Romans. Moving across the continent, they planted the seeds of our civilisation. After them, for centuries, it was merchants, clerics, pilgrims and artists who continued this cross-fertilisation of ideas and cultures, ignoring borders long before the EU’s freedom of movement policy. But is there such a thing as a pan-European culture today?