Ryanair, pirate of the skies
With a whopping 160 million passengers aboard its planes in 2022, Irish airline Ryanair dominates European skies. Thanks to its cheap tickets, the company has imposed a low-cost business model on all its competitors. And its boss Michael O’Leary is determined to cut back on any cost he deems unworthy. Alexis Gonzales and Arthur Gillet investigate behind the scenes.