Stage fright with Benjamin BernheimBonus video - Opera Zurich
In the new production of Charles Gounod's Roméo et Juliette, Benjamin Bernheim sings the male title role. In the interview, he, alongside other artists, talks about the notorious stage fright and a very special moment in the life of an artist: taking to the stage.