How to be a Diva with Julie FuchsBonus video - Opera Zurich
In the new production of Charles Gounod's Roméo et Juliette, Julie Fuchs sings the female title role. Here, alternating with opera star Waltraud Meier, she tells how a singer has to work hard to earn the coveted title of "diva".