Renaud Capuçon has Carte Blanche!Aix-en-Provence Easter Festival 2023
For the 10th edition of the Aix-en-Provence Festival, French violinist Renaud Capuçon curates his own concert where he invites the best young international talent to perform works by Bach and Vivaldi.