Beyoncé and SolangeThe Queen of Pop and her Soul Sister
Whilst Beyoncé has reigned over the world of pop for fifteen years, Solange has struggled to make her mark as a musician and move out of her older sister’s shadow. This is the story of two siblings from their comfortable upbringing in Houston to the world stage.