AdriatiqueTime Warp 2023
Behind Adriatique are two DJs and producers, Adrian Shala and Adrian Schweizer. Since they met in Zurich in 2008, they have been inseparable, linked by friendship and a shared artistic path. The duo now forms one of the most successful acts on the house and techno scene.