Deep PurpleJazzopen Stuttgart 2023
Over their seven decade career- and counting- Deep Purple have become the very definition of hard rock, while exploring new territory along the way. Despite their longevity, the quintet has always managed to maintain a freshness in their sound, earning the adulation of legions of fans who have remained faithful over the years.