Cory WongJazzopen Stuttgart 2023
Minneapolis-born Cory Wong likes to describe himself as a 'hype man'. On top of being an excellent guitarist, songwriter and producer, he has also been known to crack a few jokes onstage. Whatever he does, he approaches it with irrepressible drive and optimism.