Arturo SandovalJazzopen Stuttgart 2023
Arturo Sandoval may well be the best-known Cuban jazz musician to hold an American passport. A protégé of jazz master Dizzy Gillespie, this trumpeter, pianist and composer has been one of the most brilliant musicians on the scene for decades.