Sharon StoneSurvival Instinct
With Paul Verhoeven's "Basic Instinct" (1992) and Martin Scorsese's "Casino" (1995), Sharon Stone became a sex symbol and one of the most famous actresses in 90s Hollywood. But behind her elegant 1940s film star good-looks lies a complex character that had to work hard to survive in a male dominated industry.