Ireland's Lough Corrib
Lough Corrib in Ireland’s wild west is the largest lake in the Republic of Ireland. An area of great natural beauty, it is also a paradise for anglers. But climate change is a challenge for this delicate ecosystem as rising temperatures threaten fish species and bring more rainfall to an already very wet region.