Hannover Classical Open Air 2023Arias and overtures from Mozart to Verdi
A special gala evening organised at Hanover's town hall. Cornelius Meister conducts the NDR Philharmonic Orchestra for the first time with young singers in the spotlight. Featuring soprano Nicole Car, baritone Etienne Dupuis and tenor Xabier Anduaga performing overtures, arias and duets by Mozart, Leoncavallo, Donizetti, Verdi and Puccini.