Tugan Sokhiev Conducts the Vienna PhilharmonicRimsky-Korsakov and Tchaikovsky
Tugan Sokhiev conducts the Vienna Philharmonic Orchestra in a concert dedicated to Russian music with works by Rimsky-Korsakov and Tchaikovsky.