Gustav Mahler: Symphony No. 4 and Das Lied von der ErdeMahler Festival Leipzig 2023
Tugan Sokhiev conducts the Munich Philharmonic Orchestra in two major works by Mahler: the composer’s fourth symphony and the transcendent Das Lied von der Erde (The Song of the Earth), perhaps his most personal work.