Gustav Mahler: Symphony No. 7Mahler Festival Leipzig 2023
The Bavarian Radio Symphony Orchestra has a long tradition of performing works by the Austrian composer. British conductor Daniel Harding, a Mahler specialist, conducts the seventh symphony from the Gewandhaus concert hall in Leipzig.