Brother and Sisters for LifeEmil & Oskar Belton
The Belton brothers made their first films on their phones in primary school, and as teenagers they landed a surprise success on YouTube with a series they wrote themselves Today, the twins Emil and Oskar Belton are young stars in the German film industry.