CheriseElbjazz Festival 2023
Cherise has seen her stunning and soulful voice raise to new heights of recognition in the past few years. After winning at the Parliamentary Jazz Awards, she featured in a Disney Christmas camapign alongside jazz legend Gregory Porter and just released the powerful Calling album. Catch her unique talent here at Elbjazz 2023.