Adi OasisElbjazz Festival 2023
Adi Oasis brings a smooth sensuality to all her music, particularly on latest single Multiply, a song about ovulation. Her vocal lines are as supple as her bass-playing, creating tranquil grooves that are the perfect tonic for sweaty summer city living.