Palaces of the NightThe Shanghai Paramount Ballroom
China's glittering metropolis of Shanghai is proud of an architectural gem: the Paramount Ballroom. A magnificent Art Deco building, built in 1933, when architecture and culture in the metropolis looked to the West. A visit to the legendary nightclub and ballroom, iconic of the golden era of Shanghai.