Brandt Brauer FrickBerlinale 2023
Brandt Brauer Frick: three names, one programme and endless possibilities. The three artists combine electro sounds with acoustic instruments to create a very special groove and complex rhythms that set audiences alight. They perform live at SchwuZ in Berlin for the 21st Berlin Film Festival.