DecapitatedSummer Breeze 2023
Fans of technical death metal had been waiting five years for a new album from Decapitated when Cancer Culture dropped in 2022. On stage, the Poles of Decapitated string together a series of grooves, staccato riffs and oppressive double kick drums with infernal precision. This is one band with the devil on their heels and an ability to set mosh pits ablaze.