Killswitch EngageSummer Breeze 2023
Metalcore lifers Killswitch Engage are still on a roll after over 20 years as a band. The metalcore heroes from Massachusetts gained huge popularity after their 2004 classic album The End Of Heartache, winning them legions of fans the world over. Since then, they've gone from strength to strength, as furious and melodic as ever.