Amenra
Brand Of Sacrifice are sure to pick up reams of new acolytes after serving up their sacrificial delights at Summer Breeze. This Toronto group fills their sound with orchestral elements, a pinch of electro and an XXL dose of brute force, over which soars the cavernous voice of singer Kyle Anderson.