Shadow of IntentSummer Breeze 2023
Shadow of Intent have been plumbing the depths of brutal deathcore since their formation in 2014. The Rhode Island band's compositions veer towards the radical with symphonic embellishments, melodies and black metal flourishes. The mix has served them well, right from the studio to the stage.