Amenra
The departure of guitarist Olve Eikemo brought down popular black metal group Immortal in 2015. Fans of the genre need not despair, however, becasue Olve soon returned with his new group Abbath to ressurect the spirit of his first band. Time has not been wasted: Abbath already have three critically acclaimed and fan-approved albums under their belts.