Dying FetusSummer Breeze 2023
Dying Fetus is the trio made up of John Gallagher, Sean Beasley and Trey Williams. The band bubbled up from the underground of the extreme death metal/grindcore scene in the 90s, and they have remained there ever since. Their sound is a sonic assault, brimming with brutality and ultra-fast guitar riffs.