AmenraSummer Breeze 2023
Amenra fans are well versed in the extreme experience of a concert by this Belgian post-metal band, a place where both musicians and audience are constantly pushing for transcendence. Through waves of slow, immense riffs, Amenra question spiritual power structures and what it means to suffer, and live.