WolfheartSummer Breeze 2023
Wolfheart are known for their ability to deliver one melodic gem after another, with the improbable effect of making death metal catchy. Their star is definitely rising on the Finnish scene, where they have been based since forming in 2012. They're now ready to bring winter to international stages.