Stick To Your GunsSummer Breeze 2023
Powerful screams, jagged riffs and anthemic choruses: You know what you're getting with Stick To Your Guns, and you know it will be mega. This modern hardcore group from Orange County was brought together in 2003 by singer Jesse Barnett, spending years as a killer support act before singing to a label. Fast forward a few years and here they are with a prime spot on the bill for Summer Breeze.