Nanowar of SteelSummer Breeze 2023
After their smash hit set at Summer Breeze 2022, Nanowar Of Steel have returned to the festival on an even bigger stage than last year: The ideal setting for these champions of wit and mischief. Their reference-packed metal rocks hard, and even hardcore underground fans can admire the Italians' humour as much as their music.