Amenra
Kataklysm are now a Summer Breeze staple. Back in 1991, when Sylvain Houde, Jean-François 'JF' Dagenais, Maurizio Iacono and Ariel Saied first emerged screaming from the Canadian forest, they were met with a rather modest response. Several well-received albums and configurations later, they're now one of the most popular bands on the death metal scene. Epic moshpit jostling guaranteed!