Jordi Savall and Le Concert des NationsEine kleine Nachtmusik & Mozart's Requiem
Mozart’s Requiem has become one of classical music’s best-known and most popular works. The Concert des Nations orchestra, conducted by Jordi Savall performs the Austrian composer’s last work, unfinished at his death, as well as the lighter Serenade No. 13 for strings in G major, known as Eine kleine Nachtmusik (a little night music).