Gustav Mahler: Symphony No. 2Mahler Festival Leipzig 2023
The Leipzig Gewandhaus Orchestra led by musical director Andris Nelsons, perform Mahler’s Symphony No. 2. known as the “Resurrection” symphony, a monumental masterpiece that explores the existential questions of humanity.