Alice Merton & Frankfurt Radio Big Band
Singer-songwriter Alice Merton released her second studio album, S.I.D.E.S., in 2022. In tracks that areboth catchy and melancholy, the internationally successful artist reflects on times of crisis, such as the COVID-19 pandemic, as well as her doubts and feelings of vulnerability. In this performance, she is accompanied by the Frankfurt Radio Big Band.