The Daughter of the Pope - Lucrezia Borgia
The incredible story of the Pope’s daughter Lucrezia Borgia takes place during one of the most scandalous periods of the Renaissance. Under the scheming rule of her father, Pope Alexander VI, Lucrezia is deliberately used by him and her brother for political ends and later slandered as a poisoner and incestuous femme fatale. But who was the real Lucrezia?