Walter Braunfels - Die Vögel
The ballet Giselle became over the years an essential classic of the romantic repertoire choreographed by some of the most legendary ballet masters. For the Ballet of the Opéra national du Rhin, Martin Chaix serves up a resolutely contemporary interpretation that chimes with current issues.